Generator de abur TYLO Steam Commercial
Cod produs: 15035

Generator de abur TYLO Steam Commercial

de 15 597.44 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Funcţie
Multisteam

Noul nostru generator de abur comercial este echipat cu un rezervor de apă mare și este conceput pentru a fi conectat cu ușurință la funcția noastră Multisteam – o modalitate eficientă de a evita întreruperile în sistemele intens utilizate, deoarece până la trei generatoare de abur pot fi conectate la aceeași cameră de abur. Generatoarele de abur necesită o spălare automată regulată. Aceasta implică o pauză de 10-15 minute în producția de abur de fiecare dată. Dacă aveți mai multe generatoare de abur conectate în același sistem, spălarea poate avea loc fără oprire, deoarece funcția Multisteam asigură că un generator produce întotdeauna abur.

Întreţinere
Mai puțină întreținere

Ne proiectăm generatoarele de abur cu mare atenție la detalii. Acestea sunt concepute să reziste mulți ani de utilizare fără întrerupere și cu un minim de atenție. Generatorul de abur este furnizat cu o spălare automată care poate fi setată în funcție de calitatea apei din zona dumneavoastră.

Inginerie
Economisirea energiei

Designul scandinav a fost întotdeauna influențat de ideile de grijă și eficiență. De aceea, am folosit tehnologia pentru a face generatoarele noastre de abur cât mai eficiente posibil. Cu un mod de așteptare și funcția noastră patentată de „putere divizată”, consumul de energie poate fi cu până la 30% mai mic. Când aerul din camera de aburi a atins temperatura dorită, puterea generatorului de abur este redusă la un nivel suficient pentru a menține această temperatură.

Informații tehnice
Sustenabilitate

Cu un control precis al calității, tehnologie inteligentă și o concentrare puternică asupra consumului de apă și energie, am conceput generatoarele de abur Tylö pentru a produce cel mai mic impact posibil asupra mediului nostru.

Controla
Preia controlul asupra clădirii tale publice

Controlează-ți facilitatea publică direct de pe Panou de control Elite sau instalați-vă panourile de control astfel încât să puteți controla toate saunele și camerele cu aburi direct de pe computerul de la recepție. Elite utilizează Wi-Fi-ul local, care permite, de asemenea, controlul și monitorizarea direct de pe telefon cu aplicația Wellaccess proprie a Tylö, disponibilă atât pentru iOS, cât și pentru Android.

 

  • Garanție (y.) 2
  • Tara de fabricatie Suedia
  • Dimensiuni înălțime (mm) 685
  • Dimensiuni lățime (mm) 230
  • Lungime (mm) 585
  • Capacitatea rezervorului de apă, (l) 8.4

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare